4 Aralık 2017 Pazartesi

ORGANIQUE HYDRATING TERAPHY GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Selamlar :)) Sıkı takipçilerim bilir ki göz çevresi bakımı benim için çok önemlidir. Bir süredir kullandığım Organique Hydrating Teraphy  göz çevresi kremini deneyimledim ve yorumlayacak düzeye geldim. Belirli bir yaşa geldiyseniz kullandığınız ürünlerin kaliteli olması gerekiyor ki cildin kaybettiği nem,elastikiyet gibi kavramları yerine koyabilsin.


ORGANIQUE HYDRATING TERAPHY GÖZ ÇEVRESİ KREMİ
ORGANIQUE HYDRATING TERAPHY GÖZ ÇEVRESİ KREMİ




Benim göz çevremde sadece mimik kırışıklığı var, suratımı astığımda bir sorun yok ama gülümsediğim zaman kırışıklıklar belli oluyor en hassas olduğum noktaysa koyu göz çevresi. Genetik miras olarak koyu halkalara sahibim. Uyku düzenim ve beslenme rutinim sağlıklı olsa da zaman zaman göz çevremde beliren koyu halkalar canımı sıkıyor ve bunun için sürekli bir arayış içerisine giriyorum.

Ayışığı Organik sitesinden alışveriş yapmadan önce incelediğim bir ürün olan Organique hydrating teraphy göz çevresi kremi, ince kremsi formülü sayesinde favorim oldu. Verdiği uzun süreli nem sayesinde ihtiyacım olan nemi sağlıyor. İçerisindeki bal kabağı özleri var, ilk kez göz çevresi kreminde denk geldiğim bal kabağı özü bir hassasiyet yaratmadı.

ORGANIQUE HYDRATING TERAPHY GÖZ ÇEVRESİ KREMİ
ORGANIQUE HYDRATING TERAPHY GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Sabah ve akşam olmak üzere iki kere uyguluyorum göz çevreme ve gözlerimdeki torbalanma ve koyu halkalar azaldı. Yakın çevremin de dikkatinden kaçmayan bu durum beni çok memnun etti. Organique hydrating teraphy göz çevresi kremi detaylıca sitesinden inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz. Benim gibi koyu halka ve torbalanma sorununuz varsa mutlaka şans verin pişman olmazsınız.

15 yorum:

  1. Markayı hiç bilmiyorum canım ama organik bir ürün olarak aklımda olsun ♥

    YanıtlaSil
  2. bu ara balkabağı içerikli ürünler favori olmaya başladı buna da bakmak lazım...

    YanıtlaSil
  3. Bal kabağı giderek popülerleşiyor, bu ürünü ilk kez duyuyorum bi şans vermek lazım

    YanıtlaSil
  4. balkabağı cilt bakımında son dönemde çok revaçya özellikle maskeleri ,bu markanın ürünlerini çok bilmiyorum ama göz çevresi ürünleri artık benim için de önemli bir göz atayım, teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevresi gençliği cidden önemli benim takıntı noktam

      Sil
  5. sen göz kremi seviyorsun güzel olmuş bu :)

    YanıtlaSil
  6. Nice post!! Your blog is interesting!!
    Great review!I had never heard of the product!
    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Cilt bakımı için gerçekten çok önemli bilgiler vermişsiniz ve ürünü harika inceleyerek bize ürün hakkında fikir verdiniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. aa bu markanın ayışığında olduğunu bilmiyordum hemen bakayım :D

    YanıtlaSil