20 Ekim 2017 Cuma

URBAN CARE KURU ŞAMPUAN IT'S SO HIGH

Selamlar :)) Urban Care markası bir Türk firması olmasının yanı sıra sürekli yenilenen ve gelişen bir kozmetik kuruluşu.  Urban Care kuru şampuanları da raflarda yerini aldı, bu yazıda Urban Care kuru şampuan It's so high inceleyeceğiz. 

URBAN CARE KURU ŞAMPUAN IT'S SO HIGH
URBAN CARE KURU ŞAMPUAN IT'S SO HIGH


Kuru şampuan nedir?

Yağlı saç derisine sahip kişilerin kurtarıcısı olan kuru şampuanlar son yıllarda çok popüler. Etken madde olarak içerisinde pudra bulunmaktadır. Gün içerisinde aşırı yağlanan saçlarınız varsa yada saçınızı canlandırmak hacim katmak istiyorsanız kuru şampuanlar favoriniz olur. Bir çok kişide her gün saçını yıkamak istemediğinden temizlik hissini kuru şampuanlarla sağlıyor.

URBAN CARE KURU ŞAMPUAN IT'S SO HIGH
URBAN CARE KURU ŞAMPUAN IT'S SO HIGH
Ben daha önce başka bir markanın ürününü kullanmıştım(Benri) ve hiç memnun kalmadım, saçlarımdaki beyaz pudra görüntüsünü yok edemedim ve yağlı hissi de ortadan kaldırmamıştı. Urban Care It's So High kuru şampuan ihtiyacım olan, yağlı görüntüsü gitmiş temiz saç hissini verdi. Saçları temizlemenin yanı sıra saçlara hacimde veriyor. Favorilerim arasına girdi urban care kuru şampuanları. Ayrıca urban care kuru şampuan UV filtresi içeriğiyle saç rengini de koruyor.

URBAN CARE KURU ŞAMPUAN IT'S SO HIGH NASIL KULLANILIR?

Saç diplerine 30 cm mesafeden sıkıyorsunuz ve saç diplerini elinizle karıştırıp pudrayı dağıtıyorsunuz.

Instagramda paylaştığım videoyu buraya ekliyorum,  Kuru şampuan uygulaması  instagram sayfamı takip ederseniz memnun olurum. 

Blogda Urban Care etiketini kullanarak daha önceki yazılarıma ulaşabilirsiniz.

Tea Tree Şampuan yazı linki de burada, keyifli okumalar :))


7 yorum:

  1. ambalajlarına bayıldım ben :)!

    YanıtlaSil
  2. ambalajları bana çok güzel geldi bilmiyorum gerisini ama :)

    YanıtlaSil
  3. ben isana kullanıyorum bir süredir ama kokuları falan çok övüldü bunları da deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  4. Ben çok merak ediyorum ama her gün duş alma hastası olduğumdan açıkçası para verip almadım. Fakat evde bulundurulabilir bir ürün. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Kuru şampuanlar hayat kurtacı gerçekten acil zamanlarda. Urban markasının da bir çok ürününü severek kullanıyorum.:)

    Banada beklerim blogum ilginizi çekerse:) takibe aldım sizide sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  6. Uzun süredir Batiste kullanıyorum.Bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil