10 Ekim 2016 Pazartesi

OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ

Selamlar :)) Bu yazının konuğu overdose coffe scrub kahveli vücut peelingi. Aşırı doz yumuşaklık sağlayan ve tamamen doğal bir peeling.

OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ
OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ



OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ
OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ
İçerisinde arabica kahve çekirdekleri, deniz tuzu var, ayrıca 
jojoba, ceviz, tatlı badem, zeytin ve hindistan cevizi yağı bulunuyor. 
Duş sırasında dairesel hareketlerle vücuda sürüp masaj yapıyoruz ve 5 -10 dakika bekliyoruz. 

 Yağlar nem ve yumuşaklık verme konusunda etkili. Overdose coffee scrub, selülit ve cilt çatlaklarında etkili bir peeling. Düzenli kullanım sonrasında ciltte oluşan çatlak ve selülitli görünümü azaltmayı hedefliyor. 

OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ
OVERDOSE COFFEE SCRUB KAHVELİ VÜCUT PEELİNGİ

Göz çevresi hariç tüm vücutta kullanılabilen bir ürün. Duş sırasında tüm vücuda uyguluyorum ve bekliyorum, duş sonrası cildim yumuşacık oluyor ekstra bir nemlendirici kullanmam gerekmiyor. İçerisinde koruyucu katkı maddesi olmadığından dolayı paket açıldıktan sonra 1 ay içerisinde kullanılması gerekiyor.  Düzenli spor yaptığım için artık selülitlerim yok ama kilo alıp vermekten basen bölgemde çatlaklar var, düzenli kullanım sonrası çatlak görünümü azaldı ama tam anlamıyla geçti diyemem, sanırım ikinci paketi kullanmam gerek.

Doğal bir peeling arıyorsanız ve istediğiniz aşırı doz yumuşaklıksa overdose coffee scrub kahveli vücut peelingine bir göz atın derim. Fiyatı 50 TL Overdose Coffee Scrub sitesinden detaylı inceleyebilir ve sipariş verebilirsiniz, seveceğinizden eminim.

14 yorum:

  1. bu peelingi çok merak ediyorum kahveli olduğu için çok ilgimi çekti güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, kahveli olması beni de mest etti.

      Sil
  2. bence güzel bir ürün , çünkü kahve telvesini ben peeling için kullanıyorum zaten ... bunun profesyonel ürün haline gelmişi eminim güzel olmuştur... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende telveyi kullanıyorum ve içine doğal yağlar katılmasıyla güzel bir ürün olmuş
      sevgiler

      Sil
  3. Kahvenin telvesini peeling için kullananlardan yola çıkarak bu ürün de denenebilir. Hemen bir kahve daha içeyim canım çekti ;)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir ürüne benziyor ;)

    YanıtlaSil
  5. Kahve kokusuna hiçç tahammülüm olmadığı için çok merak etsem de deneyemeyeceğim sanırım :(

    YanıtlaSil
  6. Benim de merak ettiğim bir peeling, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de merak ediyorum kahve telvesi de kullanan var üsendim denemeye 😊

    YanıtlaSil