8 Ekim 2014 Çarşamba

OC EIGHT MATLAŞTIRICI JEL / MATTIFYING GEL

                                                                           Selamlar :))


OC EIGHT MATTIFYING GEL
Günün misafiri OC8 matlaştırıcı jel olsun istedim. Seltek Kozmetik tarafından ülkemize getirilen yağlı ciltler için makyaj altı bazı olan bu jel bana #özelizbizbloggerızbiz etkinliğinde hediye edildi.

OC EIGHT MATTIFYING GEL
Yağlı ciltlerin sorunudur makyajı sabitlemek ve gün içerisinde parlamadan makyajla kalabilmek. Cildimizdeki sebum fazlasından dolayı yada makyajımın daha iyi durması adına bir çoğumuz makyaj altına, makyaj bazı kullanırız. Ben çok fazla baz kullanan biri değilim,bu ürünü de diğer ürünlerle karşılaştıramayacağım o sebeple. Cilt tonunu düzenliyor mu bilemem ama düzgün ve pürüzsüz bir zemin hazırladığı doğru. Kullandığım günlerde makyajım da yağlanmaya bağlı bir bozulma olmadı. Ürün ayrıca akne ve siyah nokta oluşumunu da engellediğini söylüyor. Ayrıca ürün içerisinde de paraben yokmuş.

OC EIGHT MATTIFYING GEL

Beyaz bir rengi var ve kokusuz. Küçük bir miktar tüm cilde yetiyor. Emilimi için 5-7 dakika beklenmesi uygundur diyor ama benim cildimde çok daha kısa sürede emilim sağladı. Nemlendirme işleminden sonra bu ürünü sürüyorum ve sonrasında fondöten işlemine geçiyorum,özellikle yaz aylarında sıcaktan aşırı yağlanma durumları olduğunda severek kullandım ve kullanmaya devam ediyorum.Cildimde alerjiye sebep olmadı ve ekstra bir kuruluk sağlamadı.

6 yorum:

  1. Mutlaka deneyeceğim canım. Yağlıya dönük cilde sahip biri olarak hala uygun makyaj bazını bulamadım. En uygun olanı bile gün içinde parlamaya sebep oluyor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hangilerini kullandın? Dene bakalım canım, yorumlarını bekliyorum

      Sil
  2. Bende kullanmaya başladım tatlım şuanda memnunum güzel bir ürün güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bende sevdim bitince tekrar alınabilir ;))
      Sevgiler

      Sil
  3. Merhabalar, şimdi bu ürünü bana eczanedeki cilt uzmanı nemlendirici niyetine verdi. Şimdi benim bunun üzerine nemlendirici uygulamam mı gerekiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce,cildine uygun nemlendiriciyle cildini nemlendirmen lazım,sonra baz kullanılır.

      Sil