12 Ağustos 2014 Salı

PURE BEAUTY GÜNEŞ KORUMA KREMİ SPF 50

                                                                           Selamlar :))

Bugün blogda yaz mevsimine uygun bir ürün yorumlamak istedim.
DerinkŞah ve PekBilmiş'in düzenlemiş olduğu #sumakeupevent etkinliğinde Watsons tarafından gönderilen Pure Beauty Super Sheer Sılky Touch yüz ve vücut için 50 spf güneş koruma kremi. 

pure beauty güneş kremi 50spf pa +++

Yüksek bir koruma sağlayan pure beauty güneş kremi benim bu yaz favorim oldu diyebilirim. Cildi UVA ve UVB ışınlarından en yüksek derecede koruduğunu ifade eden spf 50 PA+++ işareti var ürün ambalajında. Geniş koruma kalkanının yanı sıra ECOCERT sertifikalı ürünleri de içerisinde barındıran bu güneş kreminde paraben ve alkol yok. 50 spf ye ulaşmak içinse bir dizi yoğun kimyasal gerekiyor ama ben bunu o kadar da dert etmedim. Ürün kabını attığım için içeriğini çekemedim :(( ama içerisinde bulgar gülü suyu var ve bilindiği üzere bulgar gülü suyu anti oksidan etkiye sahiptir.

pure beauty güneş kremi 50spf pa +++

Koyu kıvamlı beyaz renkte bir yapısı var. İlk sürdüğünüz an biraz yağlı gibi gelse de cilt tarafından hemen emiliyor ve o yapış yapış his ortadan kalkıyor. Benim cildim karmadan yağlıya dönük,kuru ciltlerde belki hemen emilir :)
Ürün yüz ve vücut için kullanılabiliyor ayrıca suya da dayanıklı. Yüz için epilasyon yaptırıyordum ve o sırada özellikle bu kremi kullandım. Yüzümde her hangi bir cilt lekesi güneş lekesi oluşmadı :) Ürünün yüksek koruması gayet başaralı.İndirim dönemlerinde alacağım ürünler arasına girdi.



8 yorum:

  1. Koruması iyiymiş o zaman yoksa muhtemelen leke olurdu çünkü tatlışım=) Hımmm ilk sürüldüğünde yağlı bi etki bırakıyorsa benim cildime göre hiç değil:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cilt çok hassas ama sana da 25-30 bir koruma lazım. Yağlı etkisi hemen geçiyor o konuda sıkıntı yapma

      Sil
  2. Ankara güneşini de spf 50 + paklar zaten kremim bitince indirimde filan denk gelirsem alırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al dene tatlım seveceğine eminim ama kış geliyor Ankara'ya :)

      Sil
  3. Eneeemm bi ben kaldım denemeyen sanırııımm :/

    YanıtlaSil
  4. Koyu kıvamlı olması sürülmesinde sıkıntı yaratmıyorsa ne mutlu :)

    YanıtlaSil