26 Mayıs 2014 Pazartesi

WET N WILD RUJ İNCELEMESİ

Selamlar :))

Wet n Wild markası Gratis sayesinde Türkiye'ye çok hızlı bir giriş yaptı. Herkes çok sevindi falan. Peki ürünleri nasıl? Yurt dışından daha önce bu ürünlerden alıp kullananlar 'ay bende var yazayım da bilginiz olsun' dedi, bizde okuduk bilgilendik. Bizleri bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederiz :))



wet n wild ruj hot red

İlk şunu belirtmek isterim ürün kabı çok vasat elimde kırılacak sanıyorum. Çantamda zarar görürse çok üzülürüm.

wet n wild ruj hot red


Benim aldığım renk Hot Red. Bilenler bilir ben kırmızı ruju çok severim ve sık kullanırım. Ruju da iyi ki almışım dedim çünkü sürümü çok güzel yağ gibi hemen kayıp gidiyor ve dudak kusurlarını belli etmiyor bu yönden notları alsa da asıl en önemli notu kalıcılık konusunda aldı benden. Belki rengin de etkisi vardır bilemiyorum ama yeme ve içmeme rağmen 5 saate kadar falan dayanıklılık gösterdi. Diğer renkleri de deneyip yine de o şekilde karar vermekte fayda var.

wet n wild ruj hot red

Tam mat bir kırmızı değil, yarı mat bir ruj ve yapısı opak. Gördüğünüz rengin aynısını veriyor dudaklara. Uygun fiyatlı olması ile alıp kullanılacak ürünler arasında. Diğer renklerinden de mutlaka edineceğim ben, size de tavsiye ederim. Tam hatırlamıyorum ama 10 TL yada daha altı bir fiyatı vardı. Ürün içeriği hakkında ne yazık ki bilgim yok :((

10 yorum:

  1. Fiyat uygun bende sevmedim ambalajını :)

    YanıtlaSil
  2. Canlısını görmek kısmet olmadı daha, ama ambalajları çok uyduruk görünüyor :) Renk çok tatlıymış, Kırmızıyı severımm güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ambalajları çok uyduruk. Renk benimde favorim tatlım, teşekkür ederim

      Sil
  3. hala almadım merak ediyorum ama ambalajı çok vasat görünüyor parçalarım kesin bn bunu çantada =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ya parçalanmadı henüz belki de hiç parçalanmayacak :)

      Sil
  4. Ooo ruj süper :) hatuna yakışmız.

    YanıtlaSil
  5. Bu seri 6.5 lira sanırım. Ben mat serisini beğendim. Bu seri sedefli diye hiç dokunmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu sevdim bende aslında mat rujlar da güzel ama bunun sedefine kapıldım :)
      Fiyatı hatırlamıyorum 6.5 olabilir canım dediğin gibi

      Sil