9 Şubat 2014 Pazar

CLINIQUE CHUBBY STİCK

RUJUN AŞK HALİ

                                                                      Selamlar :))Sizlere çok sevdiğim chubby yazımı şurada yazmıştım. Plumped up pink rengine yeni kardeşcikler geldi


 Ykm clinique alışverişimde bahsettiğim makyaj seti içerisinden bir tam boy chubby 09 numara roundest raspberry vardı, ve alışverişime bir de tester boy chubby 03 numara mightiest maraschino verdiler.


Plumped up pink çok güzel soft bir pembe
Roundest raspberry sezon modası harika bir bordo
Mightiest maraschino ise en sevdiğim kırmızılardan biri.



 Bir çok marka bu chubbylere benzeyen ürünler çıkardı ama onları almak içimden gelmedi. Çünkü chubbyler her şeyleri ile tam puanı kaptılar benden.Dudakları nemlendirmesi, kurutmadan renk vermesi benim için bu stickleri sevmek için bir sebep. Sürümleri çok yumuşak, rengi çıksın diye bastırmaya gerek duymadan ilk geçişte renk vermeleri çok güzel.


İlk alış verişimde ki pembe chubby mini bir ruj çantası ile meme kanserine destek amaçlı satılıyordu. Şimdi ben bu 3 ürünü aynı çantaya koydum :)
Sevgililer günü de yaklaşırken size yakışan en güzel chubbyle renklendirmeye ne dersiniz dudakları ?
Benim favorim hangisi bilemiyorum çünkü her bir rengi gerçekten beğeniyorum ama illa seçim yapacaksam mightiest maraschino kırmızıyı sürerim sevgililer günü için.

16 yorum:

  1. güzel günlerde kullan bende severek kullanıyorum...kırmızı favorim benim de:)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullanman dileğiyle, hoş görünüyorlar :))

    YanıtlaSil
  3. Sana kesinlikle çok yakışıyor bu tonlar, ben koyu rujlara yeni yeni başladım bu sene, henüz bir favorim yok ama sevgililer günü makyajı için güzel alternatifler sunmuşsun canum :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bende bu sene kullanmaya başladım aslında koyu tonları.
      mujukk

      Sil
  4. Güle güle kullan, renkler güzel görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller! Güzel günlerde kullan!!! :)

    YanıtlaSil
  6. O gün de vardı dudağında değil mi,pembe olanı:)) çok yakışmıştı cidden :) bana da alalım olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alalım en kısa zamanda Nisa, evet o günde bunu sürmüştüm :)

      Sil
  7. Pink olan bende de var, kremsi yapısını seviyorum. lipsitik gibi tam bir ruj değil, fiyat performans bakımından tekrar alır mıyım bilmiyorum. Aynı fiyata daha kalıcı bir ruj tercih edebillirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum kremsi ve yumuşak olmasını. İlk aldığım pembe arkadaşımın hediyesi, diğeri setin içinden çıktı,kırmızı olanda tester boy. Bende tekrar alır mıyım bilmiyorum ama seviyorum ben bu rujları :)

      Sil
  8. hepsi birbirinden güzel :)) İnsan ayrım yapamıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bebeklerim hepsi bende ayrım yapamıyorum :)

      Sil