1 Ağustos 2013 Perşembe

İNCİ TOZU MASKESİ

ANN YVETTE PEARL POWDER MASK

Selamlar :))
Herkese mutlu huzurlu akşamlar diliyorum.
Temmuz ayı vanilya kutudan gelen inci toz maskesini an itibari ile denemiş bulunmaktayım. Henüz ilk deneyişim ama sonuçtan gayet memnun kaldım. Ann Yvette inci tozu maskesi cilt tonunu eşitliyor,kırışıklık oluşmasına engel oluyor ve cildi pamuk gibi yapıyor bence hatta ipek yumuşaklığı da diyebilirim

Kullanımı: 1 çay kaşığı inci tozunu 1 tatlı yumurta akı ile karışıtırıp koyu bir kıvama gelene kadar çırpıyoruz. Sonra yüzüme sürüyoruz. Cildimizde 15-20 dk beklemesi gerekiyor ama zaten ilk 5 dakika içinde kuruyor ve bu süre içinde ciltte gerginlik oluyor ve mimik yapmamamız lazım. 20 dakika sonra ılık su ile cildimizi yıkayıp nemlendirici sürüyoruz.


Benim karışım bu kadar oldu ve arttı, bende kalanı anneme sürdüm ve annemde gayet memnun kaldı. Bu harika maskeyi deneme imkanına kavuştuğum için vanilya cluba çok teşekkürler.
Kızlar gerçekten tavsiye ederim.Ürün tam boydu ve bitince mutlaka yenisini alacağım.

BU ARADA BENİ INSTAGRAMDA TAKİP İÇİN BURAYA TIK LÜTFEN
@senadursun1

2 yorum:

  1. Çok merak ettim maskeyi :) Peki tek kullanımlık mı çıktı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ürün tam boy canım 50 gr. Bir çok kez kullanabilirim. Ben beğendim tavsiye ederim. Satış fiyatı ne kadar ama bilmiyorum ://

      Sil