30 Eylül 2020 Çarşamba

ONLINE ALISVERIS LAFABA

 Selamlar :)) Bugün sizlere yeni keşfim olan online alışveriş sitesi lafaba'dan  bahsedeceğim. Oldum olası evden alışverişi sevmişimdir, pandemi dönemimde olmamız sebebiyle de bir çok kişi alışveriş tercihini değiştirdi ve online alışveriş sitelerine yöneldi. Bu yazıda sizlere önermek istediğim site https://www.lafaba.com/

lafaba.com
lafaba


Sitede kadın ve erkek kategorisinde çok fazla çeşit var, seçim yaparken zorlanıyorsunuz. Dış giyimden, aksesuara, kemere, küpeye, kabandan elbiseye her kategoride bir sürü ürün mevcut. Yaz biterken sezon sonu indirimleri değerlendirmek için ve kış mevsimine hazırlık olsun diye bende siteden alışveriş yaptım. 150 TL üzeri ücretsiz kargo. Sitede güvenli ödeme yöntemi mevcut, kredi kartıyla ödeme yapmak istemezseniz, havale yada kapıda ödeme seçeneklerinden birini kullanabilirsiniz. 

Lafaba.com sitesinde şuan için sepette ek indirimlerde mevcut. Ürünler tükenmeden acele etmenizi öneririm. 


https://www.lafaba.com/

Sitede en çok ilgimi çeken ürünleri indirim sayesinde çok uyguna aldım. Neler sipariş verdiğimi merak edenler takipte kalsın çünkü hepsini sosyal medyada paylaşacağım. Biraz ipucu vereyim ama ürünler hakkında da kısa bir bilgi olsun, kış dönemi için harika triko bir etek ve elbise aldım :)) Yaz sezonu içinde şimdiden çok güzel bluz ve gömlek aldım :)) Ürünleri sipariş ederken beden tablosundan yararlanmayı unutmayın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder