30 Eylül 2019 Pazartesi

DRESSLILY GARDROP YENILEME ZAMANI

Selamlar :)) Dresslily sayfasını sanırım artık bilmeyen yok, bilmeyen varsa da çok şey kaçırıyor benden söylemesi. Yaklaşan cadılar bayramı sebebiyle dresslily sitesinde harika indirimler var. İsterseniz birbirinden komik ve çılgın kostümler, dilerseniz sonbahar ve kış ayları için gardropunuza yeni parçalar ekleyebilirsiniz. Bu yazıda sizlere beğendiğim ürünleri göstereceğim.

DRESSLILY GARDROP YENILEME ZAMANI

                                                                              DRESSLILY


İndirimli alışveriş yapmak için kodu:% 20 OFF ile DLBF20: kodunu kullanabilirsiniz.

Ülkemize sorunsuz bir şekilde kargo oluyor, içiniz rahat bir şekilde sipariş girebilirsiniz.

DRESSLILY GARDROP YENILEME ZAMANI

Kürklü Hırka Havaların soğuması sebebiyle sepete eklediğim bir parça oldu, jean ve tayt ile harika kombin oluyor bu ürünler. Sitede başka renkleri de var ancak ben krem rengini sevdim.
DRESSLILY GARDROP YENILEME ZAMANI

Kırmızı Kuru Kafa Elbise Cadılar bayramı için hem şık hem kuru kafasıyla ürkütücü :)) Gotik bir tarzı olan elbiseyi ben çok beğendim. Sitede çok daha fazla çeşit var, insan seçim yapmakta zorlanıyor. 
DRESSLILY GARDROP YENILEME ZAMANI
Yüksek topuklu bot ve benim en beğendiğim parçaya geldi sıra, en sevdiğimi sona sakladım. Kış mevsimi boyunca jean ve etekle sanırım sadece bu botu giyeceğim. Renk tonu ve topuk boyu benim için ideal.


Sizler seçimlerimi nasıl buldunuz?

Gardropunuzu yenilemek için dresslily  sayfasından indirimli olarak alışveriş yapabilirsiniz.
İndirim kodlarını kullanmayı unutmayın. 
20 OFF ile DLBF20:

5 yorum:

  1. Bu gösterdiğin parçaların hepsini çok beğendim. Ben siteyi tanımıyordum ilk defa gördüm. Göz atayım bakayım ben neler bulacağım .Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Nekadar güzel seçenekler var Dresslily de böyle.

    YanıtlaSil
  3. Şu an o kadar üşüyorum ki, ilk hırkayı ekrandan çıkarıp giyesim geldi (pek de güzelmiş) :) çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Dresslily den bu yaz cok elbise aldim rengarenk. Sevdigim bir site 😊

    YanıtlaSil