7 Ocak 2019 Pazartesi

ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ

Selamlar :)) Yeni yıl geldi, ocak ayını neredeyse yarıladık ama halen yeni yıl indirimleri tüm hızıyla devam ediyor. Favori alışveriş sitelerinden biri olan Rosegal da indirimleri devam eden siteler arasında. 

Bende, nişan elbisemi ve diğer aksesuarlarını indirim devam ederken Rosegal dan almak istedim ve kızlar şimdi sizin yardımınıza ihtiyacım var. Ben seçtiklerimi buraya atacağım ve sizde lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın.

ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ

İlk beğendiğim model bu elbise, kayık yala lacivert ve sitede birde bordo rengi var. 





ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ
Mor dantel elbisede kolların dantel detaylı olması sebebiyle ilgimi çekti, yine sitede farklı renkleri mevcut ama ben mor rengini sevdiğim içim seçenekler arasına ekledim, farklı renk tavsiyeniz varsa belirtirseniz memnun olurum.


ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ
Uzun kol siyah V yaka elbise de bana çok asil göründü, yaka ve kol detayına bayıldım.




ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ

Ayakkabı olarak her renkle uyum sağlayabilecek siyah simli bilekten bağcıklı bu modeli beğendim. Topuk boyu da çok yüksek değil ve bileğindeki inci detayı hoşuma gitti.

Siyah ayakkabı buradan inceleyebilir yada farklı bir model bakıp önerebilirsiniz.

ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ

Seçtiğim elbise modellerine göre uzun taşlı küpeleri seçtim, model olarak kıyafete uyacağını düşündüm. Toplu saçlar, açık yaka ve bu küpe bence uyumlu olur.
Mavi taş küpe ve diğer modeller burada
ROSEGAL YENİ YİL BÜYÜK İNDİRİMİ
Saçlarda bu tarz aksesuarlar moda oldu, taşlı ve inci detaylı olan bu tokaya bayıldım. Sizce nasıl?

Kızlar, fikirlerinizi yorum olarak bekliyorum Kıyafetlerin linklerini ekledim oradan bakıp inceleyebilir ve farklı önerilerinizi benimle paylaşabilirsiniz.
Şimdiden çok teşekkürler.

Tabi bu kadar seçim yaptım ve sizleri de yordum bunun içinde size % 25 bir indirim kodu hazırladık RGBF1 koduyla sizde indirimli alışveriş yapabilirsiniz.

28 yorum:

  1. Ben en çok mor olan elbiseyi beğendim....

    YanıtlaSil
  2. Lacivert vintage elbise👍

    YanıtlaSil
  3. ilk elbise ve lacivert küpelere bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır aklımda bu elbise almaya en yakın olduğum model.

      Sil
  4. Lacivert vintage kesinlikle������

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle en alttaki siyah dantel elbise!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimde favorilerim arasında ama ilk baştakini en çok seviyorum

      Sil
  6. Uzun kollu, siyah dantel elbise gerçekten çok asil duruyor. Tabii bu biraz da zevk meselesi ama bana kalırsa oldukça asil bir elbise.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, model olarak gerçekten asil

      Sil
  7. Ben mor elbiseyi çok beğendim Emin’im üzerinde de çok güzel duracaktır .
    Şimdiden mutluluklar dilerim 💞💞

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Ne kadar şık elbiseler var böyle burada. Siyah elbiseye ve ayakkabılara bayıldım özellikle. Çok güzel bir kombin olabilirler. Teşekkürler bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
  9. Siteniz güzel.Başarılar.
    https://serafettingunes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, nişan töreni dediğiniz için giyside biraz canlılık olsa hoş olabilir derim. İlk sıradaki lacivert vintage elbise nin bordo olanını, görselde paylaştığınız siyah ayakkabının gümüş rengi olanıyla kombinlerseniz pek hoş olabilir. Keyifli paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, o lacivertin evet bordosunu sipariş ettim :))

      Umarım gelir en kısa sürede ve paylaşırım, ayakkabı almadım henüz ve fikrinizi değerlendireceğim

      Çok sevgiler

      Sil
  11. O mor elbiseye bayıldım 😍

    YanıtlaSil
  12. Lacivert olani begendim. En iyi secimi yapmissin. Nisan gunu siyahlara burunmeye gerek yok.

    YanıtlaSil
  13. Lacivert elbiseyi daha şık buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosegal sitesini beğeniyorum. Seçtiklerinden ilk elbise favorim oldu :)

      Sil
  14. İlk lacivert elbise çok hoşmuş gerçekten❤️

    YanıtlaSil