21 Kasım 2018 Çarşamba

Frei Öl Yara İzi Leke ve Çatlak Giderici Yağ

Selamlar :)) Frei Öl yara izi leke ve çatlak giderici yağ 1 aydır düzenli olarak deneyimlediğim bir cilt bakım yağı. Düzenli kullanım sonucu etkilerini gözlemledim ve sizinle paylaşmaya hazırım.

Markayla ilgili kısa bir bilgi vererek yazıma başlamak istiyorum. Frei Öl markası 1966 yılında Almanya'da köklü bir eczanede üretilmeye başlanmış ve 2014 yılında dünya pazarına açılarak  2017 yılında ülkemize gelmiş bir marka.
Bitkisel yağlar ve vitaminlerin cilt üzerindeki etkilerini araştırıp en iyi şekilde fayda sağlayacağımız içerikle bize ulaşmasını sağlıyor.

 Frei Öl Yara İzi Leke ve Çatlak Giderici Yağ
 Frei Öl Yara İzi Leke ve Çatlak Giderici Yağ


Kilo alıp vermekten basen bölgemde çatlak oluşması en korktuğum şeylerden biri. Vücudun çatlamaması için spor ve cilt bakımı çok önemli. Bir ay boyunca sabah akşam basen bölgesine düzenli masaj yaptım cilt tarafından hemen emilmesi ve nemlendirmesi çok iyi geldi. Verdiği nem sayesinde cildim daha sağlıklı ve parlak görünüyor, verdiği pürüzsüzlük hissi de çok iyi.

 Frei Öl Yara İzi Leke ve Çatlak Giderici Yağ
 Frei Öl Yara İzi Leke ve Çatlak Giderici Yağ

Etkilerini yazacak olursam instagramdan beni takip edenler bilecektir yüz bölgeme iğneli epilasyon yaptırıyorum, frei öl onarıcı yağ kullandığım dönemde iki kez cildime iğneli epilasyon yaptırdım ve iğnenin verdiği cilt kuruluğu hassasiyeti kısa sürede onardı. İğne izinin iyileşmesini hızlandırdı ve cilt yüzeyinde oluşan lekeleri giderdi. Bacak ve basen bölgemde olan çatlak görüntüsünü hafifletti. Ürünün içerisinde A vitamini bulunması sebebiyle hamileler için kullanıma uygun değil. Frei oil Yara izi çatlak ve leke giderici kremi watsons mağazaları ve eczanelerde bulabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Ben bu yağın rose-gold şişesini pek sevdim :))) Denemedim ama selülitlerdeki sonucu pek memnuniyet verici görünüyor :) güle güle kullan Sena'cım! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişeye bende bayıldım ve bu şişe özel üretimmiş :))

      Sil
  2. ben de yeni denemeye başladım bakalım nasıl olacak :-))

    YanıtlaSil
  3. Kayseriye gittiğimde ben de alayım

    YanıtlaSil
  4. Burada da varmis bakacagim ben de 😊

    YanıtlaSil
  5. Şişe tasarımı harika 👍 en kısa sürede ürünü bende denemek isterim 😊 bloguna bende beklerim sevgilerimle 💖

    YanıtlaSil