12 Haziran 2018 Salı

Pembe Dünyam 4 Yaşında Etkinlik Sponsorları

Selamlar :)) Burada yazdığım PembeDünyam 4 yaşında etkinliğin sponsor yazısı ile blogda online oldum :)) Konya'da harika vakit geçirdiğim etkinlikte çok güzel sponsor firmalar vardı, şimdi onlara bakalım.


Pembe Dünyam 4 Yaşında Etkinlik Sponsorları
Pembe Dünyam 4 Yaşında Etkinlik Sponsorları




Vera Kahvecilik
Vera Kahvecilik

Etkinlikte her bir markayı çok sevdim ama beni en çok sevindiren kuşkusuz VeraKahvecilik oldu. Kahve paketinin üzerinde fotoğrafımızın basılı olması isimlerimizin yazılması çok hoş bir detaydı.

Monteida zeytinyağı
Monteida

Doğal sızma zeytinyağları son yıllarda aşırı popüler oldu, Monteida Kaz Dağları eteklerinden toplanan zeytinlerden elde edilen doğal zeytinyağı ile harika. 


şölen çay
Şölen Çay

Şölen Çay bizlere paket çay yollamıştı. Daha önce denemediğim bir markaydı ancak tadını çok beğendik :))

cecile
cecile

Etkinlikte en sevdiğim markalardan biri olan Cecile bu ürünler efsane desem abartmış olmam. Kelebek etkisi adını verdikleri aydınlatıcı palet elimden düşmüyor.

beliz kozmetik
Beliz kozmetik

Beliz Kozmetik kendinden yapışkanlı takma tırnak ve takma kirpik göndermiş bizlere. Tırnaklara bayıldım, ama ne yazık ki uzun ve kıvrık kirpiklerime takma kirpik takamıyorum :)) buda benim farkım olsun diyerek devam ediyorum.

Nays
Nays

Nays Collection parfümlerini daha önce deneme fırsatım olmuştu ama beni en çok sevindiren ürün oda kokusu oldu. O nasıl hoş bir kokudur, mutlaka deneyin.

omo
omo

Omo kirlenmek güzeldir sloganıyla bizimle oldu. Sıvı deterjanlar son yıllarda iyice popüler oldu ve severek kullanıyorum.

yves rocher
Yves Rocher

Ah işte yine ilgi alanımın radarına takılan bir ürün, Yves Rocher mat kadife serisinden harika bir ruj.


bambino
Bambino

Bambino bizlere bebekler için güzel bir set göndermişti ve yanında Nob marka oje temizleme pedleri vardı, ikisinin de aynı firma olmasına şaşırdım ve çok sevindim. Çantada akmadan taşımak için ideal olan aseton pedleri tatilde de yanımda olacak.


bargello
Bargello

Mis kokulu bir sponsor daha Bargello Melange beyaz gül kokusu, aslında harika bir kolonyada görselde olmalıydı ama fotoğraf çekiminden önce onu bizimkilerden kurtaramadım. 

hair care
Hair care

Saç bakımında severek kullandığım HC Hair Care Şampuan ve makyaj temizleme suyu da firma tarafından gönderilen ürünler arasındaydı. 

saloon
Saloon

Saloon markası yıllardır evimizde ve çok severek kullanırız köpük sabunlarını, duş jellerini hiç denememiştim ancak bu etkinlikte hediye edilen 4 farklı çeşidi şimdiden favorim oldu, hepsinin kokusu harika arasında ayrım yapamadım.


madame moss
Madame Moss

Madame Moss hepimize tişört yollamıştı ve yaz mevsimi için harika beyaz tişörtlere bayıldım. 

macromax
Macro Max

Yeni nesil temizlik olarak piyasaya çıkan Macro Max ürünleriyle bizimleydi, mandalları çok beğendim, denk gelirseniz alın çünkü piyasadaki diğer silikon mandallardan cidden farklı.

Güzel bir etkinlik organize edip bizleri davet eden Ümran arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. Ürünlerin detaylı yazısı gelecek, ilk olarak okumak istediğiniz varsa lütfen belirtin.

8 yorum: