5 Eylül 2017 Salı

Modanın Trendi TrndBende.com


Trendbende.com

Selamlar :)) Modayı yakından takip etmeyi sevenler yazımı okumaya devam etsinler lütfen. Modanın trendi TrendBende sitesinden bahsedeceğim sizlere. Harika kıyafetlerin uygun fiyata satıldığı bir internet sitesi trendbende. Ev tekstilinden, ayakkabı, çanta, aksesuar ve harika elbise, etek gibi aradığınız bir çok şeyi bulabileceğiniz bir site.

Modanın Trendi TrndBende.com
TrndBende.com


Siteden alışveriş yaptığınızda her işlem size kısa mesajla bildiriliyor. Kargonun ne zaman geleceğini biliyorsunuz by şekilde. Ben ilk alışverişimde güzel bir tişört seçtim. Kumaşı ve dokusu çok güzel, baskısını beğendim. Görselde görüldüğü gibi Bonjour Baby yazıyor ve çok hoşuma gitti.

Alışveriş sepetine ayrıca, bu sezonun en çok sevilen ekose elbiselerinden ekledim. Önümüz kış olduğu için alt üst eşortman takımı da benim oldu. Uygun fiyatlı ve güzel bir alışveriş oldu benim için. Bundan sonra sık sık ziyaret edeceğim siteyi.  Beğendiniz mi tişörtü? :))

10 yorum:

  1. Ben de memnun kaldım bu alışverişten 😊 Güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  3. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  4. Çok yakismis canim güle güle giy.

    YanıtlaSil
  5. Kargo da çok hızlı, beğendim ben. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. ben de beğendim sitedeki ürünleri,iyi günlerde giy tatlım :)

    YanıtlaSil