2 Haziran 2016 Perşembe

NUXE 30 SPF AYDINLATICI BB KREM

  Selamlar :))
Yaz mevsimi nihayet geldi. Yaz aylarında bir çok alışkanlığımız değişiyor, bunlardan biride kullandığımız makyaj malzemeleri. Sıcak günlerde kalın yapılı fondötenler cildimize zarar verir, nefes almasını engeller bu tarz olumsuzluklarla karşılaşmamak için bende tercihimi BB kremlerden yana kullanıyorum. BB kremden beklentim, nem versin, cildimi güneşin zararlı ışınlarından korusun ve aydınlık bir görüntü sağlasın. Yeni keşfettiğim Nuxe 30 spf aydınlatıcı BB kremi birlikte inceleyelim.

nuxe brightening
Ürünü incelemek için tıklayınız



Nuxe BB Krem
Paris merkezli Nuxe,  uzun bir dönem yapılan çalışma sonucunda 1989 yılında üretime başlamış, kendine özgü eşsiz bir konseptle kozmetik alanında yıllar boyunca ilham kaynağı olmuş bir markadır. Doğadan elde edilen en değerli ürünleri kendi formüllerinde buluşturan marka, feminen yönüyle de büyük beğeni toplamaktadır. Utiliz aktif bitkisel maddeler, çarkıfelek ve mavi lotus bitiklerinin özlerini formüllerde görmek mümkündür.
Nuxe Brightening BB Cream & Aydınlatıcı BB Krem SPF 30
Nuxe BB Cream, ciltteki renk düzensizliklerini giderir, renk tonunu eşitler, aydınlık ve kalıcı şekilde güneşten korur. Bununla birlikte ürün öne çıkan diğer özellikleri şu şekildedir:
v Tüm cilt tipleri için uygundur. 
v Formülü zenginleştirilmiş bitkisel içeriğe sahiptir.
v Pürüzsüzleştirici etki sağlar: Bir nevi renkli nemlendirici de olan ürün kapatıcı özelliği ile pürüzsüz bir görünüm sunar. İçeriğinde yer alan mineral doku, günlük kullanım esnasında cildinizle kolayca uyum sağlayacaktır. Kahverengi lekelerin, siyah noktaların, yeni başlayan ince çizgilerin kapatılmasında 10 saate kadar etki sağlar.
v Nuxe BB Krem içeriğindeki aktif maddeler sayesinde gözeneklerinizin sıkılaşmasını, cildinizin nemlendirilmesini sağlar ve bu anlamda cildin en büyük yardımcısıdır.
v Güneşten gelen UVA/UVB ışınlarına karşı SPF 30 güneş filtreleyici etkisi vardır. Hiçbir koruyucu kullanılmayan ciltlerde oluşabilecek tüm riskleri bu açıdan önler.
v Kanıtlanmış aydınlatıcı etki: Ürünün formüle edilmesindeki temel amaçlardan olan aydınlık görünüm etkisi ile koyu renkli bölgeler aydınlık görünüm kazanır, cilt canlı ve parlak görünüme kavuşur.
Nuxe Brightening Aydınlatıcı BB Krem SPF 30 İçeriği
Ürün formülünde cilt yapısına zarar veren, tahriş ve alerjiyi tetikleyen hiçbir ürün yer almaz. Ürün içeriğinde yer alan bazı maddeler şu şekildedir:
Aqua - Water, benzyl alcohol, borago officinalis seed oil, sodium citrate, decyl oleate, peg-30 dipolyhydroxystearate…şeklinde sıralanabilir.
Nuxe Brightening SPF 30 Aydınlatıcı BB Krem Kullanım Şekli
Sabahları kullanımı tavsiye edilen ürün, temiz bir cilde uygulanmalıdır. Yüz ve boyun bölgesine ürünü eşit şekilde dağıtarak ve oval hareketlerle iyice yedirerek uygulayabilirsiniz. Dilerseniz gün içinde bir iki kere daha kullanabilirsiniz. BB özelliği sayesinde ürün aynı zamanda makyaj zemini için de ideal ortam oluşturur. Bu nedenle hafif iş makyajı öncesinde gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
Nuxe Ayrıcalığı
Nuxe, geçmişi ve halen devam eden çalışmalarıyla sektörde fark yaratmış bir markadır. Bugün dünya üzerinde toplam 74 ülkede varlığını sürdürmekte, ayrıca Fransa Uluslar Arası Tüketici Ödülü’nü kazanmış olan marka, 45 adet belgelenmiş patentin de sahibidir. Kadın ve doğa hayranı bir felsefe sahibi Nuxe, her biri maksimum etki veren ürünler sunar. Kendi laboratuarlarında bitki bazlı üretim yapmakta,  dermatolojik gözetim altında üretim yapmakta ve uluslar arası üretim standartlarına uyarak hayvanlar üzerinde hiçbir ürününü test etmemektedir.

Nuxe BB Krem ve Nuxe markasının diğer tüm cilt bakım ürünlerini portakalrengi  adresinden inceleyebilir ve güvenle sipariş verebilirsiniz.

10 yorum:

  1. Nuxe çok merak ettiğim ancak henüz deneyimlemediğim markalardan biri :)
    Paylaşım için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Ben bb kullandım güzel ama roll on faciaydı

      Sil
  2. Merak ettim BB kremini, bir alışverişimde özellikle testerını talep edeceğim, bir deneyip alınabilir :)

    YanıtlaSil
  3. benim de bu yaz için aldığım, kullanmaya başladığım bir ürün bu, merakla okudum elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  4. Nuxe en sevdigim cilt bakım markası diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Bb kremini denememiştim ama bu yazı üzerin denenir.Çok güzel yazmışsınız.Ben nuxe nin tavsiye üzerine http://www.portakalrengi.com/nuxe-splendieuse-anti-dark-spot-fluid-50-ml bu ürünü almıştım.Lekelerim için.Çok kısa sürede etkisini gösteriyor gerçekten.Çok memnu kaldım.Lekelerim hiç kalmadı.Daha önce çok ürün kullanmıştım ama malesef hüsrandı o kadar paraya rağmen.Sitede hem indirimli aldım tabi yine almak isteyen araştırsın ama baya marka yazdığım sitede indirimde faydam olur belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkür ederim, sitede çok fazla ürün indirimde takip etmek iyi olur.

      Sil