2 Nisan 2014 Çarşamba

YVES ROCHER DOĞAL PONZA TAŞLI AYAK PEELİNGİ

                                                                             Selamlar :))

Sandalet giyeceğimiz günler yaklaştıkça ayak bakımına ayrı bir önem vermeliyiz. Düzenli olarak güvenilir merkezlerde pedikür yaptırmak çok güzel olsa da evde de kendi ayak bakımımızı basitçe yapabiliriz.

yves rocher doğal ponza taşlı ayak peelingi

Yves rocher doğal ponza taşlı yenileyici ayak peelingi, benim bugünlerde favorim oldu.Kışın kapalı kalan ayaklarımızı şımartmak için ideal bir ürün.Nasırlı bölgede ve çatlamış topuklarda ne kadar işe yarar bilmiyorum ama, çok sorunlu ayaklarınız yoksa seveceğinizden emin olduğum bir ürün.

yves rocher doğal ponza taşlı ayak peelingi

Bir çok kişi için en büyük artısı paraben içermemesi. İçeriğinde kayısı çekirdeği tozu ve lavanta yağı bulunuyormuş. Mis gibi lavanta kokusunu seviyorum ve keşke daha yoğun olsaymış kokusu.
Ben bu ürünü haftada bir kere duşta kullanıyorum. Ayaklarımı rahatlatıyor. İçeriğindeki minik tanecikler ile de ölü deriden kurtulup sandalet giyeceğim günlere yatırım yapıyorum.

yves rocher doğal ponza taşlı ayak peelingi

İçeriğinde kahverengi ve beyaz tanecikler var, ayakları çizmeden nazikçe temizliyor. Ölü deriden arınmış yumuşacık ayakların keyfini çıkartıyorum, tahammül edemeyeceğim şeylerden birisi de bir kadının ayak bakımsızlığı ve o ayaklara giydiği açık ayakkabılardır.
Yves Rocher internet sitesinden yada mağazalarından 19.90 a alabilirsiniz ama indirim zamanında yakalarsanız tadından yenmez. 

12 yorum:

  1. Ben bu ürünü çok seviyorum ve çok memnunum.Ben duşa girmeden hemen önce ayaklarım kuruyken kullanıyorum.Sanki daha etkiliymiş gibi geliyor öyle yaptığımda :)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ayaklarda da etkili olabilir denemek lazım, diğer banyoda deneyeceğim hatta :))
      Teşekkür ederim, sevgiler

      Sil
  2. Cidden çok güzel bir ürüne benziyor.. Alayım yaz gelmeden..
    Bloğuma baktın mı Senacığım sana birşey gönderdim..:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler günü indirimi var mayısta :))
      Bakıyorum ablacığım bloguna..

      Sil
  3. süpermiş ponza taşı kullanmayı seviyorum ama bir süre sonra ayak çok alışıyor :( peeling değişik geldi güzel olabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımlı olmak adına alışsa da yapmalıyız ama :) tembellik yok

      Sil
  4. Eneemm ben de çok merak ettim. Topuklarım birazcık sert onları yumuşatır mı ola?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz geliyor senacığım ayaklara bakım zamanı yaklaşıyor

      Sil
    2. çok sertse işe yaramayabilir ezgi :/

      Sil
    3. yazın en nefret ettiğim yönlerinden biri :/ ince detaylar çok fazla oluyor gülşenCİĞİM :))))

      Sil
  5. Ben watsons ve neutrogena'nınkini kullanıyordum onlar bitince buna da bir şans verebilirim:)Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogenayı denemek isterim bende :)
      Teşekkür ederim

      Sil