7 Nisan 2014 Pazartesi

MART AYI BİTENLER

                                                                       Selamlar :))

Mart ayında çok fazla ürün bitmedi ve zaten biten ürünlerde bakım ürünleri.

bitenler

Mart ayında galiba hiç bir şey kullanmadım :) Sırayla incelemeye başlarsak bakalım hangilerinden memnun kaldım hangilerini sevmedim ?



cettua siyah nokta bandı

Cettua siyah nokta temizleyici burun bandını severek kullanıyorum, bazen haftada bir, bazende iki haftada bir olmak üzere duştan sonra bandı burun üzerine yapıştırıyorum ve siyah noktaların yüzeyde olanların banda yapışmış halini seviyorum.Tek sorun burnumdan çekerken canımın yanması, onun dışında severek kullandığım bir ürün.Yenisi alındı bile.

ınstıtut esthederm krem ve sprey

Instıtut esthhederm krem ve termal su. Etkinlikte hediye edilen bu ikili ürünün kremine bayıldım. Tek kelime ile muhteşem. Nemlendirmesi çok güzel ve cilde ışıltı veriyor. Makyaj yapmayıp sadece bu kremi sürdüğünüz zaman bile ışıl ışıl canlı bir cilde sahip oluyorsunuz. Termal su ise ilk kullandığım su oldu. Diğerleri ile kıyaslama yapamayacağım. Kremi tekrar alacağım ama termal suyu almam.

lancome le vie est belle

Yılbaşında kofre set olarak almıştım. Parfümü çoktan bitti, duş jelini bu ay bitirdim şuan elimde lancome la vie est bella setinden sadece losyonu kaldı. Kokusunu çok sevdiğim la vie est belle parfümün duş jeli de parfümü gibi koktuğu için sevdim :)) güzeldi ama vücutta kalıcı değildi. Set şeklinde belki tekrar alabilirim.

bioderma sensibio h2o

Bioderma sensibo h2o misel solüsyonu ben seviyorum ve memnunum ama sevmeyeni de çok ama ve artık bir çok marka uygun fiyatlı muadillerini piyasaya sürdü. İndirim dönemlerinde alırım ve şuan zaten stok durumunda.

glıss sıvı saç kremi

Glıss sıvı saç kremi, denk geldikçe her çeşidinden alıyorum ve severek kullanıyorum. Yedeği mevcut.

sebamed yüz yıkama jeli

Sebamed yüz yıkama jeli. Çok önceden almıştım, bir süre kullandım sonra ara verdim bitirmeye çalıştım olmadı en son azim ettim ve bitirdim. Köpük temizleyiciyi cilde sürüp 5 dakika bekletiyoruz ve sonra ılık su ile yıkıyoruz. Düzenli kullanmadığım için fayda sağladımı bilemiyorum ve tekrar almam.

8 yorum:

  1. ooh ne güzel bitmişler :) bende bir ton şey var sürüyorum sürüyorum bitmiyor fenalık geçiricem :))

    YanıtlaSil
  2. Vaayy ne çok ürün bitmiş ne güzel :D

    YanıtlaSil
  3. H2o'yu ben de seviyorum :) Gelsin yeniler ^_^

    YanıtlaSil
  4. gliss sıvı saç kremi benim saçlarımı çok çabuk yağlandırıp dökülme yapıyor kuzu ya:( sende öyle bşi olmadı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım yağlanma ve dökülme olmadı. Glissi duştan sonra saç uç ve boylarına sıkıyorum sadece 2 fıs ve yetiyor

      Sil