6 Nisan 2014 Pazar

ECOWELL LİKİT YÜZ TEMİZLEME SABUNU

                                                                       Selamlar :))

Makyaj yapmasak bile gün sonunda cildimizi temizlemeli ve bakımını yapmalıyız. Bu sebeple yüz yıkama jellerine ayrı bir ilgim var. Genelde bioderma ve clinique yıkama jellerini kullansam da son zamanlarda yeni bir ürün daha ekledim koleksiyonuma ecowell sıvı yüz yıkama sabunu.

ecowell yüz yıkama jeli

Ecowell, ICEA gibi biyo kozmetik sertifikalarına sahip bir Türk markası. İçeriğinde zararlı kimyasallar yok ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.Ürün blogger buluşmasında Lila Kutu tarafından gönderilmişti. Severek kullandığım bir ürün oldu.



ecowell yüz yıkama jeli

Ciltteki makyajı temizlemesi başarılı. Çok fazla köpürmüyor ama makyajı ve kiri iyi şekilde arındırdığını hissediyorsunuz.
Dermatolojik olarak testten geçen bu ürünle yüzümü yıkadıktan sonra her hangi bir hassasiyet oluşmadı, cildimde kuruluk ve gerginlik yaratmadı, buda ürünü sevmeme sebep olan diğer bir özellik. Sabah akşam olmak üzere günde iki kere kullanıyorum. Cilde doğal bir parlaklık katıyor. Değişik bir kokusu var, kötü bir koku değil ama tarif edemiyorum. İçeriğinde parfüm olmadığı için hafif ve farklı bir koku.

ecowell yüz yıkama jeli

İçeriğini fotoğrafta tam olarak yansıtamasam da temiz içerikli organik bir yüz yıkama jeli ecowell.  Şuan lila kutuda satışı 36 TL elimdeki ürünler bitince tekrar alacağım bir ürün.

4 yorum:

  1. Güvenerek kullandığım markalardan Ecowell.
    Her ürünü birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim, şimdi de toniğini kullanmaya başladım biraz daha kullanayım onuda yorumlarım.

      Sil
  2. merhaba, evet bu markayı ben de seviyorum, doğal olması özellikle ilgimi çekiyor. Kuruluk yapmaması önemli bir detay tabii, bilgilendirdiğin için teşekkürler :))

    YanıtlaSil