4 Şubat 2014 Salı

THE BALM CONCEALAR

Selamlar :))
The balm ürünlerine hepimiz aşığız.Benimde severek kullandığım bir marka, %50 indirim dönemlerinde tadından yenmiyor. Çok fazla göz altı kapatıcısı kullanmayı sevmesem de mecbur kaldığım oluyor. O zamanlar için bir kapatıcı arayışındaydım ve sevgili Merve'nin bu yazısı beni gaza getirdi.


the balm concealar

Ürünü aldım ve nişan törenimde yaptırdığım makyajda bu ürünü kullandık, yoğun ve katı gibi görünse de çok hafif bir yapısı var. 7,5 gram ürünü iki sene içinde tüketmemiz lazım çünkü ömrü o kadar. Bu arada nişanlanmadım :// halen sevgiliyiz ve gezip tozma aşamasındayız!
Neyse ..

the balm concealar light medium

Benim ten rengime uyan rengi light / medium - calir/ moyen rengi. Göz altı kapatıcısını sürmeden önce mutlaka göz altlarını nemlendiriyorum, böylesi daha sağlıklı.

the balm concealar

Ürünün içinden minik bir sünger çıkıyor ama ben o süngerle uygulamak yerine fırça ile uygulamayı seçiyorum. El ile uyguladığım zaman ise yüzük parmağımla uygulama yapıyorum ,yüzük parmağımız baskı kuvveti en az olan parmağımızdır ve hassas göz altı derisi için en uygun olandır.
Ürünün bendeki etkilerine bakacak olursak,çizgilere dolma topaklanma gibi sorunlar yaşamadım,gözlerimde herhangi bir hassasiyete sebep olmadı, aydınlık vermesi ise normal derecede. Çok bir aydınlatma durumu yok.Şuan ürünün fiyatını hatırlamıyorum :((
Çok fazla kapatıcı ürünüm olmadı ama kullandıklarım arasında en iyisi. Merak eden var ise Amway ve essence kullanmıştım kapatıcı olarak, bir kez de avon alma gafletinde bulundum ama çok şükür kullanmadan attım.
Sizlerin sevdiği kapatıcılar neler, hadi paylaşın benimle :))

13 yorum:

  1. Anneme aldigim ve bayildigi bir urun oldu. Gercekten harika gorunuyor. Alacaklar icin bende not duseyim en acik rengi pembe alt tonlu :) Nisanlanmadin nisan toreninde kullandin kismibi anlamadim canim ama insallah o da olur hayirlisiyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek kullanıyorum, sizde seversiniz diye düşünüyorum. Nede olsa anneniz de sevmiş. Annelere güvenmek lazım.Nişanlanmadım, oradan sevgilime laf çaktım :) yani niaşnım olsa bu ürünü kullanırım :)

      Sil
  2. Tatlım ben physicians formulanın çift taraflı concealarını kullanıyorum. Yüksek kapatıcılık isteyenler için güzel ama senin için ağır gelir. Benim göz altlarımda hafif koyuluk var o yüzden gece makyajlarında onu kullanıyorum. Günlükte de Garnier bb göz roll-on güzel hafif. İndirimde yakalarsam bunu da denemek isterim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya benim hiç physicians ürünüm olmadı :// Benimde göz altlarım bazen koyu halkalar ile doluyor, bol su içiyorum falan bla bla bla..
      Garnier aklımda ama bir türlü almadım :}

      Sil
    2. Tatlım mutlaka ürünlerinden denemeni tavsiye ederim, içeriği temiz ve kaliteli ;) Garnier bb roll-on hergün hergün kullanıyorum hiç yanımdan ayırmıyorum walla :))))

      Sil
    3. Deneyeceğim de sıra gelmedi yahu.. Garnier aklımda olsun bundan sonra alabilirim.

      Sil
  3. Ay beni etiketlemiş kuzum :) Ben bu üründen çok memnunum benim tek sorunum göz altlarım cok kuru nemlendirici kullanmam gerek :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende nemlendirici sürerek kullanıyorum Merve'ciğim, göz altı önemli :D

      Sil
  4. Parmaklarımla sürmekten hoşlanmıyorum, o yüzden baktım ama hiç almadım bunu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir çık kişi hijyenik bulmuyor ama ben sevdim bu ürünü :)

      Sil
  5. en sevdiğim ürünlerden birisi :) bana da beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil