6 Kasım 2016 Pazar

29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği

Selamlar :)) 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını kutlamak için Lerzan Kara nın davetiyle Kayseri'ye gittim. Güzel bir etkinliği geride bırakırken etkinliğin ilk yazısını paylaşıyorum. 29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği fotoğrafları için sosyal medyada #lerzankaradanli29ekim2yasinda etiketini kullanarak arama yaparak görsellere ulaşabilirsiniz.

29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği


Etkinlik, Kayseri Operon Kafede gerçekleşti. Kayserili olanların ve Kayseri'ye yolu düşen herkesin mutlaka uğraması gereken bir mekan. Mekanın iç tasarımı çok güzel ve iç açıcı. Operon kafe, İpek Saray Avm karşısında. 



29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği

Etkinliklerin en güzel yanı, sosyal medyada takip ettiğimiz blog yazarlarıyla bir araya gelmek oluyor.

Etkinlik güzel bir kahvaltıyla başlamış ancak Ankara'dan zorlu bir şekilde gittiğimiz için ben ve Ümran kahvaltıya yetişemedik ama sonrasında kızlarla harika bir zaman geçirdik.

29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği

29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği
Etkinlik sonrasında olmazsa olmazımız Türk kahvelerimiz. 

29 Ekim Lerzan Karadanlı Blogger Etkinliği

Sevgili Lerzan'a güzel daveti için tekrar teşekkür ederim. Arkadaşlarımla güzel bir etkinliği daha sonlandırdığımız için mutluyum, diğer yazıda sponsor olan firmaları yazacağım.
Görüşmek üzere

14 yorum:

  1. resmi görünce aman yarebbim didim :) Bir daha ki etkinlikte bir araya geldiğimizde sürekli poz verme modunda olsan iyi olur :)))

    YanıtlaSil
  2. canım benim yolculuğumuz zorlu geçse de herşey güzeldi seninle de güzel anılarımız oldu en kısa sürede yeniden buluşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman görüşmek üzere :))
      Ay otobüs felaketti hatırlamak istemiyorum

      Sil
  3. Seviyorum etkinlik yazilarini okumayi, gülen yuzler görmek ne guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi ortamları bende seviyorum :))

      Sil
  4. güzel bir gün ve etkinlik olmuş..

    YanıtlaSil
  5. Etkinliklere bayılırım.....Sohbet,muhabbet,yeni arkadaşlıklar,hediyeler....nypdsena blogunuzu yeni keşfettim.Hemennnn google+ ekledim.Bana da beklerim http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sevgilerrr.....

    YanıtlaSil
  6. Ben de blog yazarı arkadaşlarımla bir etkinlikte tanışmayı çok isterim...

    YanıtlaSil
  7. Böyle etkinlikler çok iyi oluyor. Bir kadın dayanışması ve sosyalligi tüm zorluklarına rağmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanışıp kaynaşma açısından bende seviyorum :)

      Sil