21 Kasım 2016 Pazartesi

29 Ekim Lerzan Kara Blogger Etkinliği Sponsorları


Selamlar :)) 29 Ekim tarihinde Kayseri'de güzel bir blogger etkinliğine katılmıştım ve detayları da burada yazmıştım. Şimdi etkinliğin sponsorlarını yazacağım.

29 Ekim Lerzan Kara Blogger Etkinliği Sponsorları

Lerzan bizler için özenli bir sponsor listesi oluşturmuştu. Emekleri için tekrar teşekkür etmek istiyorum buradan. 

flormar satin matte

 İlk sponsor firmamız Flormar, bizler için mat serisinin ürünlerinden oluşan bir set göndermişti.



Saros Ajanda blog isimlerimizin basılı olduğu bir ajanda hazırlamış bizler için. 29 Ekim ruhuna yakışır şekilde de üzerinde Türk bayrağı olması gurur verici.


Uzm Dr Burcu Serra Şentekin'in kitabı Bi' Menfaatime Bakıp Çıkacağım, kişisel gelişim üzerine bir kitap. Blogda detaylı yazacağım.


Dermokozmetika sitesinin göndermiş olduğu Bioderma göz kremi.


Gratis bizlere WNW markasının rujlarından göndermiş. Rujların yapısını seviyorum ama ambalaj sorunu dolayısıyla pek tercih etmiyorum.


Pereja kolonyaları ve daha fazlası 😖 Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum


Lila Kozmetik LilaFix keratinli saç bakım ürünleri. Kullanmaya başladım bile kısa sürede blogda yazısı olacak.


Bioblas dökülme karşıtı şampuan. Saç boyaları da Lila Kozmetik 


Güneş görmeyen kapalı saçlar için özel üretilmiş LEsoleil şampuan.


Çok severek kullandığım HC Hair Care Doping saç serumu.


Doğal ve soğuk pres Tabia yağları. Favorim Kayısı çekirdeği yağı.


LR ürünlerini bilmeyen yok sanırım. Firma temsilcisi Suzan Hanım bizler için çeşitli hediyeler getirmişti. Benim şansıma yüz nemlendirme kremi ve acil durum spreyi geldi. 



Revox saç kremi 


Ziyba Parfüm,
İsim yazılı kurabiye Ala Butik Pasta
İsim yazılı magnet Hici Kokulu Taş


El emeği her ürüne saygım sonsuz. Fatma Ana Eli kırmızı cam kolyem İnan Cam Sanat
Kırmızı çini bileklik Kayra Yaren Çini


Bebak ürünleri yıllardır bir çok ailenin vazgeçilmezi ve tabi benimde. 


Kenton ürünleri, sakızlı muhallebi favorimdir.


Knorr ürünleri mutfağın vazgeçilmezi.


Severek kullandığım Vissmate temizlik sabunu ve temizlik bezi.


Ekoz kozmetik oda spreyi.


Aspire diyet içeceği.


Etkinlik pastamız RaButik 


Bodrum evi bileklik Cansui Design 


Erkek gömlek markası Pierre cassi.


O gün bizi misafir eden Operon kafe ve Lerzan'a teşekkürler.
💗
Ürünleri denedikten sonra blogumda yazacağım.

12 yorum: