25 Temmuz 2013 Perşembe

DÜĞÜN NASIL GEÇTİ?

EVDE KALANLAR OKUMASIN :))

Selamlar :))
Şimdi de düğüne göz atalım bakalım nasıl olmuş küçük kız kardeşimin düğünü.
 Evden gelin kızımız çıkarken, dayım kuşağını bağlıyor.
 Gelin arabası :)) Çapulcu kardeşime mutluluklar..

 Ben ve sadece arkadaşım olan Fatih :))

 Kardeşim Selda ve damadımız Uğur salona girerken..
 Sahnede Sena ve Tuğba :))
 İstanbul Mhp vekilimiz ve aile dostumuz Durmuş Ali Torlak İstanbul'daki iş yoğunluğundan gelemedi ve çelenk yollamış :)) tekrar teşekkürler Ali babama..
 Canım teyzem takı merasiminde :) seviyorum teyzemi. Kızı yok 2 tane oğlu var, kızı benim :)) ikimiz de habersiz leopar desen kıyafet seçmişiz.. Huyumuz da bir yani :)) Diğer teyzem okumaz umarım bu yazıyı.
 Burada pasta geliyordu :) pastadan yiyemedim, düğünde ev sahibi olmak böyle bir şeymiş bir telaş var ama ne olduğunu anlayamadım :))
 Kız kardeşim ve canım annemiz Suna :) iyi ki bizim annemizsin..Damat Uğur ve baldız Sena :)))
Ve artık düğün bitti, kardeşim gidiyor. Mutlu ama biraz buruk gibi.. Hep mutlu ol. Allah seni korusun canım kardeşim.. Ve keşke canım babamızda yanında olsaydı bugünlerde..

P.S :
Kıyafetimi Seçil Abiye'den almıştım

15 yorum:

  1. Çok çok güzel Senacığım Allah kardeşine mutluluk dolu güzel bir evlilik bir yuva versin inşallah.. Resimlerde son derece güzel görünüyorsun.. Düğünün top starı olmuşsun resmen..:))
    Ayakkabının altına adımı yazmayı unutmadın inşallah..:))
    Allah bu mutluluğu sana da versin inşallah arkadaşım..
    Çok çok selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam özlem ablacağım yazdım adını hatta fotoğraf çektik ama o fotolar kuzenimde yoksa onuda ekleyecektim. Geldiği an bana foto eklerim ama ne senin adın ne benim adım silinmemişti :)) Evde anneyle oturmaya devam

      Sil
  2. Allah mesut etsin canım :)

    YanıtlaSil
  3. :(( yanlışlıkla bir arkadaşın yorumunu sildim. Kimdi ne yazdı okuyamadım birden sildim.. Özür dilerim

    YanıtlaSil
  4. Mutlu ve huzurlu bir yaşamları olmasını dilerim..
    http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Kardeşine bir ömür boyu mutluluklar dilerim..:)

    YanıtlaSil
  6. Kardeşine mutluluklar,darısı sana canım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi dileklerin için

      Sil
  7. Allah bir ömür boyu mutluluk huzur ağız tadı nasip etsin güzel kardeşine.Darısı başına inşallah. Arkadaşın Fatihle de yakışmışsınız aslında :)))Şaka bir yana çok hoş olmuşsun.Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih bunları oku! Teşekkür ederim güzel dileklerin için.

      Sil
  8. Kardeşine bir ömür boyu mutluluklar dilerim, darısı senin başına, Allah gönlünden geçeni sana da hayırlısıyla nasip etsin. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil